maandag 29 augustus 2011

arm in sling

Beste allemaal,

De 2e chemo-sessie (van 1e fase) is weer achter de rug....nog 10 te gaan.
Zaterdag kreeg hij iets extra's via het infuus toegediend, omdat labuitslagen lieten zien dat zijn fosfaat-niveau te laag was.
Dacht dat fosfaat iets met wasmiddelen te maken had, maar blijkbaar hebben wij mensen dat ook in ons lichaam ;)

Zijn li-arm hangt nog in een "sling" (mitella-achtig), dus hij kan die arm niet gebruiken.
Opstaan gaat heel moeilijk.
Gisteren ben ik met hem naar de toilet gelopen en mijn indruk is dat het nu nog niet verantwoord is om naar huis te komen. Het zou me nooit lukken om hem vanuit zit naar staan te krijgen. Lopen is ook nog niet erg stabiel, maar daarmee zouden we ons thuis wel kunnen redden. Dus wanneer hij naar huis komt, geen idee.

Gisteren bedacht ik me dat een rollator op dit moment eigenlijk geen soelaas zal geven.....tenzij hij rondjes wil lopen ;)

Morgenmiddag gaan we weer naar het UMC voor een intakegesprek voor de bestraling van zijn li-arm. We zijn benieuwd hoe vaak hij nu weer bestraald moet worden.
Bestraling en chemo kunnen gelukkig goed samen gaan.

Dit was het weer voor deze keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten