zaterdag 17 november 2012

gestruikeld

Donderdag Sjoerd weer naar het werk gebracht omdat hij te veel last heeft van zijn lies. Toen ik hem smiddags weer ophaalde ging het met z'n lies beter, wat ook te zien was met lopen. Alleen had hij nu weer last van de rechterkant van zijn nek.
Het blijft tobben.

Vandaag rustig aan gedaan, wel even naar de bibliotheek voor leesvoer geweest. En ik heb me uitgeleeft op erwtensoep maken. Zodra het kouder wordt en ik de eerste knolselderie zie begint het altijd al te kriebelen. Dus toen ik donderdag op de markt liep, heb ik alle benodigdheden gekocht om de erwtensoep te maken. Vanavond al iets van gegeten, maar morgen is het nog lekkerder ;) Dan ook een pannetje aan de benedenbuurman geven. Vind ik altijd wel leuk om iemand die alleen is en zelf geen snert maakt een maaltje te geven. Is toch veel lekkerder dan uit blik.

Vanavond struikelde Sjoerd over het kleedje bij de voordeur :( Ik schrok me rot toen hij een kreet slaakte. Hij was tegen de voordeur gevallen dus niet helemaal, maar hij kon haast niet lopen van de pijn. Met mijn ondersteuning naar de bank gestrompeld. Lopen gaat nu bar slecht en is pijnlijk. Hopen dat het na een nacht rust morgen beter gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten