woensdag 29 september 2010

Goed spul die Easy-tape


Mede dankzij de behandeling met Easy-Tape door de fysiotherapeute kan Ludo zich steeds beter bewegen.
Hij loopt nu 3 á 4 keer per dag een paar rondjes over de afdeling. De hoge rollator is inmiddels ingeruild voor een normale rollator en dat gaat ook goed.

In bed gaan kost hem nog wel veel energie en geeft de meeste pijn. Het duurt dan nog even voordat de spieren weer rustig zijn en de pijn afneemt.

Vanmorgen was ik blij verrast hoe snel en redelijk soepel hij uit bed kwam. Dat heb ik een hele lange tijd niet zo gezien. Dus we zijn heel blij met die Easy-Tape. Het schijnt een vrije nieuwe behandelingsmethode te zijn, maar als ik de snelle verbetering zie bij Ludo zou je bijna gaan zeggen dat het een wondermiddel/methode is.

Morgenochtend gaat hij met de taxi naar Oudenrijn Ziekenhuis omdat men denkt dat een ambulance net zo ongemakkelijk/pijnlijk is (en uiteraard kostbaarder). Maar ik voel me niet gerust als hij met de extra morfine alleen met die taxi moet, dus ik ga met hem mee. En dan maar weer afwachten op de uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten